Q&A e-linguaton

Jeśli nie jesteś pewny czy już wszystko wiesz o naszej platformie e-linguaton, po prostu przeczytaj Q&A specjalnie przygotowane dla Ciebie. 

 

Czy mogę założyć konto na platformie e-linguaton

Tak, każdy z naszych kursantów ma dostęp do swojego kursu i setek ćwiczeń na platformie e-linguaton.

Jak utworzyć konto na e-linguaton?

Konto tworzone jest przez szkołę. Dla nowych kursantów konta tworzymy po odbyciu się pierwszych zajęć w semestrze.

Czy konto przestaje być aktywne po ukończonym kursie?

Nie, konto jest aktywny cały czas. Zawsze możesz wrócić do materiałów z lekcji z kursu, który już ukończyłeś. Zgodnie z umową i przepisami RODO konto jest aktywne przez 10 lat od ukończenia ostatniego kursu.

Czy mogę usunąć swoje dane z e-linguaton?

Tak, zgodnie z ustawą o przetwarzaniu danych osobowych każdy ma możliwość do zostania zapomnianym. Poinformuj o tym Linguaton, a dane zostaną zanonimizowane. Pamiętaj, że stracisz wtedy dostęp do swoich kursów.

Czy mogę zresetować hasło?

Oczywiście. Hasło można zresetować na stronie logowania klikająć przycisk „reset password”, wpisująć swój login (imię i nazwisko) i adres mailowy podany przy zapisie.

Czy mogę zmienić hasło na własne?

e-linguaton ma możliwość wprowadzania różnych zmian do konta w tym zmianę hasła. Wystarczy, że po zalogowaniu klikniesz na ikonkę ludzika w panelu po lewej i odnajdziesz przycick „change password”

Nie dokonałem/am jeszcze płatności czy moje konto jest zablokowane?

Linguaton nie blokuje kont na platformie ze względu na brak płatności. W przypadku upływu terminu płatności zawsze po zalogowaniu pojawi się okno „payments”

Nie mogę zalogować się na e-linguaton?

Jeśli nie możesz zalogować się na platformę sprawdź czy wpisujesz poprawny login (z reguły jest to imię.nazwisko). Hasło wysłaliśmy do Ciebie mailem. Jeśli nie pamiętasz możesz je zawsze zresetować .

Po zalogowaniu nie mogę przejść na pulpit.

Zdarza się, że po zalogowaniu ograniczony jest dostęp do platformy. Zawsze spowodowane jest to jakimś komunikatem z Linguatonu.

Jeśli rozpoczynasz kurs i logujesz się pierwszy raz w semestrze, napotkasz na okno z ogólnymi informacjami o kursie. Trzeba je oznaczyć jako przeczytane (mark as read – w prawym górnym rogu) tak abyśmy wiedzieli, że zgadzasz się na to na co się zapisałeś/aś.

Czasami wysyłamy do kursantów/rodziców ważne informacje od szkoły. Chcemy, abyś poświęcił chwilkę na przeczytanie tego co mamy do powiedzenia. Jak to zrobić zawsze na ekranie widnieje napis „mark as read” po kliknięciu ogłoszenie zniknie.

Lektor umieszcza dla swoich kursantów różne aktualności (news), niektóre z nich wymagają oznaczenia że zostały przeczytane (przycisk mark as read).

Czy e-linguaton działa na urządzeniach mobilnych?

Tak, aplikacja e-linguaton jest do pobrania z google play i z app store. Wystarczy, że wpiszesz linguaton. Niestety aplikacja nie jest supportowana dla urządzeń z systemem Windows.

Gdzie mogę sprawdzić  saldo i numer ID płatności

Po zalogowaniu się na platformę e-linguaton wystarczy wejść do infoboard i przejść na zakładkę payments. Tam znajdziesz potrzebne informacje do przelewu.

Czy jako rodzic mam dostęp do konta dziecka?

Każdy rodzic/opiekun wpisany do e-linguaton dostaje oddzielny login i hasło do platformy. Konto opiekuna ma ograniczoną możliwość wykonywania ćwiczeń – wynik nie zostaje zapisany.

Znalazłem/am błąd na platformie

Jeśli błąd dotyczy zawartości pisanej przez lektora, napisz do niego wiadomość lub poinformuj lektora na zajęciach. Jeśli natomiast udało Ci się znaleźć błąd techniczny, to skontaktuj się ze szkołą najlepiej wysyłając zrzut ekranu lub filmik na kontakt@linguaton.pl


Projekt i wykonanie: Enzo