Q&A e-linguaton

Jeśli nie jesteś pewny czy już wszystko wiesz o naszej platformie e-linguaton, po prostu przeczytaj Q&A specjalnie przygotowane dla Ciebie. 

 

Jak uzyskać dostęp do e-linguaton?

Jeżeli jesteś osobą starszą niż 12 lat to konto tworzysz samemu przez proces rejestracji, który jest niezbędny aby przystąpić do testu poziomującego. Jeśli natomiast jesteś jeszcze dzieckiem w wieku 8-12 konto utworzysz w trakcie pisania testu poziomującego w szkole. Dla młodszych dzieci konto utworzymy my, a na skrzynkę mailową rodzica/opiekuna przyjdzie mail Twoim loginem z linkiem do ustawienia hasła. 

Jeżeli natomiast jesteś rodzicem to przy zapisaniu dziecka do nas do szkoły wyślemy na Twój adres mail login i link do ustawienia hasła. 

Czy konto przestaje być aktywne po ukończonym kursie?

Nie, konto jest aktywne cały czas. Zawsze możesz wrócić do materiałów z lekcji z kursu, który już ukończyłeś. Zgodnie z umową i przepisami RODO konto jest aktywne przez 10 lat od ukończenia ostatniego kursu.

Czy mogę usunąć swoje dane z e-linguaton?

Tak, zgodnie z ustawą o przetwarzaniu danych osobowych każdy ma prawo do zostania zapomnianym. Poinformuj o tym Linguaton, a dane zostaną zanonimizowane. Pamiętaj, że stracisz wtedy dostęp do swoich kursów.

Czy mogę zresetować hasło?

Oczywiście. Hasło można zresetować na stronie logowania klikająć przycisk „zapomniałem hasła”, wpisując adres mailowy podany przy zapisie przyjdzie na ten adres link do zresetowania hasła. Jeśli pod danym adresem mailowym  jest więcej kont (np. rodzic i dziecko), to każdy login ma swój oddzielny link do zresetowania hasła. 

Nie dokonałem/am jeszcze płatności czy moje konto jest zablokowane?

Linguaton nie blokuje kont na platformie ze względu na brak płatności. W przypadku upływu terminu płatności dostaniesz przypomnienie na maila, który był podany przy zapisie.

Nie mogę zalogować się na e-linguaton?

Jeśli nie możesz zalogować się na platformę sprawdź czy wpisujesz poprawny login. Prawie zawsze jest to imię.nazwisko, cyfra po nazwisku pojawia się tylko wtedy, kiedy w szkole uczy się więcej niż jedna osoba o tym samym imieniu i nazwisku. Jeśli nie pamiętasz hasła możesz je zawsze zresetować klikając "zapomniałem hasła" i podając adres mailowy użyty przy zapisie.

Po zalogowaniu nie mogę przejść do kursu.

Zdarza się, że po zalogowaniu ograniczony jest dostęp do platformy. Spowodowane jest to koniecznością potwierdzenia warunków kursu. Jeśli jesteś osobą pełnoletnią wystarczy zaakceptować warunki kursu. Jeśli nie jesteś jeszcze pełnoletni/a to poproś rodzica/opiekuna aby zalogował się na swoje konto i potwierdził warunki dla Twojego kursu.

Czy e-linguaton działa na urządzeniach mobilnych?

Tak, wystarczy wejść na e-linguaton przez przeglądarkę na telefonie lub innym urządzeniu mobilnym.

Czy jako rodzic mam dostęp do konta dziecka?

Każdy rodzic/opiekun wpisany do e-linguaton dostaje oddzielny login i link do ustawienia sobie nowego hasła. Konto opiekuna ma ograniczoną możliwość wykonywania ćwiczeń – wynik nie zostaje zapisany.

Znalazłem/am błąd na platformie

Jeśli błąd dotyczy zawartości pisanej przez lektora, napisz do niego wiadomość lub poinformuj lektora na zajęciach. Jeśli natomiast udało Ci się znaleźć błąd techniczny, to skontaktuj się ze szkołą najlepiej wysyłając zrzut ekranu lub filmik na kontakt@linguaton.pl


Projekt i wykonanie: Enzo