Metoda Linguatonu (dorośli)
Jeśli Ty wiesz po co, my wiemy jak.
Linguaton to renomowana szkoła, uczymy już od 1992 roku. Najważniejsze są dla nas realne sukcesy językowe naszych kursantów. Tak jak Ty, my także stale uczymy się i doskonalimy. Nasi lektorzy stale współpracują z doświadczonym metodykiem, by ulepszać nasze zajęcia pod kątem pomysłowości oraz użyteczności dla naszych kursantów.
Metoda Linguatonu to wypracowany przez lata i nieustannie doskonalony system uczenia języka angielskiego. U podstaw systemu leży przekonanie, że języka obcego uczymy się najskuteczniej, jeśli wiemy po co. Do języka podchodzimy globalnie. Każde spotkanie to kreatywne przetworzenie poznanej wiedzy i ekspozycja na nowy materiał. To element większej całości, gdzie w przemyślany sposób doskonalimy wszystkie sprawności językowe.
Jesteśmy otwarci i elastyczni. W pracy z kursantami używamy szerokiej gamy materiałów dodatkowych, pochodzących z bogatych źródeł ogólnie dostępnych, ze świata kultury, ekonomii, polityki, edukacji i wiele innych. Traktujemy każdego uczestnika indywidualnie, odkrywając jego potencjał i starając się zaspokoić jego potrzeby.
Jak uczymy? Przede wszystkim skutecznie.
To Ty oceniasz nasze metody nauczania – przeprowadzamy anonimową ankietę, z której wyciągamy wnioski o tym, jak uczyć jeszcze lepiej.
Indywidualne podejście
Nie używamy jednej metody dla wszystkich – zawsze dostosowujemy się do potrzeb grup.
Nauka on-line
Nasz e-linguaton pomoże Ci w nauce i poznawaniu języka on-line.
Jak najwięcej praktyki
Stawiamy na komunikację i praktyczne użycie języka, dzięki czemu łatwiej pokonasz barierę w mówieniu.
Egzaminy
Uczymy, jak dobrze zdać egzaminy i regularnie sprawdzamy Twoje postępy w nauce.
Więcej niż podręcznik
Podręcznik to tylko baza. Na zajęciach przenosimy Cię w świat języka i kultury anglosaskiej.
Systematyczne ćwiczenia
Na każdych zajęciach ćwiczymy wszystkie sprawności językowe.
Metoda Linguatonu (młodzież)
Jeśli Ty wiesz po co, my wiemy jak.
Linguaton to renomowana szkoła, uczymy już od 1992 roku. Najważniejsze są dla nas realne sukcesy językowe naszych kursantów. Tak jak Ty, my także stale uczymy się i doskonalimy. Nasi lektorzy stale współpracują z doświadczonym metodykiem, by ulepszać nasze zajęcia pod kątem pomysłowości oraz użyteczności dla naszych kursantów.
Metoda Linguatonu to wypracowany przez lata i nieustannie doskonalony system uczenia języka angielskiego. U podstaw systemu leży przekonanie, że języka obcego uczymy się najskuteczniej, jeśli wiemy po co. Do języka podchodzimy globalnie. Każde spotkanie to kreatywne przetworzenie poznanej wiedzy i ekspozycja na nowy materiał. To element większej całości, gdzie w przemyślany sposób doskonalimy wszystkie sprawności językowe.
Jesteśmy otwarci i elastyczni. W pracy z kursantami używamy szerokiej gamy materiałów dodatkowych, pochodzących z bogatych źródeł ogólnie dostępnych, ze świata kultury, pop-kultury, edukacji, rozrywki i wielu innych aspektów współczesnego życia młodych ludzi. Traktujemy każdego uczestnika indywidualnie, odkrywając jego potencjał i starając się zaspokoić jego potrzeby.
Jak uczymy? Przede wszystkim skutecznie.
To Ty oceniasz nasze metody nauczania – przeprowadzamy anonimową ankietę, z której wyciągamy wnioski o tym, jak uczyć jeszcze lepiej.
Indywidualne podejście
Nie używamy jednej metody dla wszystkich – zawsze dostosowujemy się do potrzeb grup.
Nauka on-line
Nasz e-linguaton pomoże Ci w nauce i poznawaniu języka on-line.
Jak najwięcej praktyki
Stawiamy na komunikację i praktyczne użycie języka, dzięki czemu łatwiej pokonasz barierę w mówieniu.
Egzaminy
Uczymy, jak dobrze zdać egzaminy i regularnie sprawdzamy Twoje postępy w nauce.
Więcej niż podręcznik
Podręcznik to tylko baza. Na zajęciach przenosimy Cię w świat języka i kultury anglosaskiej.
Systematyczne ćwiczenia
Na każdych zajęciach ćwiczymy wszystkie sprawności językowe.
Jak doskonalimy Twoje umiejętności językowe?
Wyznajemy zasadę, że zajęcia poświęcamy temu, czego nie można zrealizować samemu w domu. Staramy się wykorzystać czas i potencjał naszych słuchaczy w stu procentach. Podczas spotkań nasi kreatywni lektorzy angażują wszystkich bez wyjątku w interakcje po angielsku. Cel każdych zajęć jest jasno określony.
SKUPIAMY SIĘ NA CZTERECH NAJWAŻNIEJSZYCH OBSZARACH JĘZYKA:
MÓWIENIE
Najważniejsza część zajęć. Mówimy bardzo dużo i na każdym spotkaniu wykorzystujemy nowo poznane słownictwo oraz gramatykę. Stosujemy różnego rodzaju konwersacje oraz techniki (np. personalizacja oraz fabularyzacja), które pozwalają na naturalne rozwinięcie interakcji i powtórkę struktur leksykalno-gramatycznych na przestrzeni wielu zajęć. To z kolei pozwala naszym kursantom otworzyć się i budować coraz większą pewność siebie, która jest kluczem do sukcesu. Dzięki kreatywności naszych lektorów, ćwiczenia na mówienie są zarówno oryginalne, jak i bardzo praktyczne. Nie unikamy kontrowersji i wzbudzamy emocje, które pomagają w przyswajaniu wiedzy.
SŁUCHANIE
Podobnie jak w przypadku mówienia – dużo i na każdych zajęciach. Wykorzystujemy zarówno materiały z podręczników, jak i z wielu innych źródeł, tak aby zaciekawić naszych kursantów, zaangażować ich do dalszej interakcji i zainspirować do częstszego kontaktu z językiem.
PISANIE
Regularnie i praktycznie. Zamiast pisania dla samego pisania, ćwiczymy je w taki sposób, aby służyło konkretnym celom i pomagało logicznie i precyzyjnie przedstawiać swoje poglądy, opinie lub argumenty. Pisząc, wzmacniamy nowo poznane struktury gramatyczne i leksykalne.
CZYTANIE
Bardzo ważna część każdej pracy domowej. Uważamy czytanie za jedną z najskuteczniejszych i najprzyjemniejszych aktywności w procesie uczenia się języka. Ci, którzy mają regularny kontakt ze słowem pisanym, łatwiej przyswajają struktury leksykalno-gramatyczne oraz popisują się naturalnymi, złożonymi wypowiedziami ustnymi. Jest ono również bardzo ważną częścią wszystkich egzaminów międzynarodowych, więc, podobnie jak w przypadku słuchania, czytania jest dużo, a poza podręcznikiem wykorzystujemy inne źródła.
Jak ćwiczymy gramatykę i słownictwo?
Pokazujemy, jak funkcjonuje system gramatyczny w logiczny, praktyczny i łatwo przyswajalny sposób.
Uczymy gramatyki w konkretnych i typowych sytuacjach rozwijając odpowiednie słownictwo. Po wstępnym przećwiczeniu struktury gramatyczne i leksyka są gotowe do użycia w konwersacjach.
Jakie są poziomy nauczania w szkole Linguaton? (dorośli)
System poziomów opracowaliśmy na podstawie wielu lat doświadczeń w uczeniu. Wzięliśmy także pod uwagę system opracowany przez Cambridge ESOL i skalę poziomów biegłości językowej według Rady Europy. W Linguatonie posługujemy się rozszerzoną wersją skali poziomów odpowiadającą rzeczywistym potrzebom słuchaczy.
Każdy rok nauki w Linguatonie (120 godzin) to jeden poziom językowy. Czas przygotowania do C1 zależy od poziomu, z jakiego startujesz, od predyspozycji językowych, motywacji i czasu, jaki możesz poświęcić na regularną naukę.
Twoje postępy zawsze oceniamy indywidualnie. W zależności od wyników, umiejętności i motywacji, osiągnięcie poziomu wskazanego w tabeli może zająć mniej lub więcej czasu.
1 | Beginner | Początkujący | A0 | 2 semestry |
2 | Elementary | Podstawowy | A1 | 2 semestry |
3 | Pre-Intermediate | Niski średniozaaw. | A2 | 2 semestry |
4 | Intermediate | Średniozaawansowany | B1 | 2 semestry |
5 | Intermediate Plus | Średniozaawansowany plus | B1+ | 2 semestry |
6 | Upper-Intermediate | Wysoki średniozaawan. | B2 | 2 semestry |
7 | Upper-Intermediate Plus | Wysoki średniozaawan. Plus | B2+ | 2 semestry |
8 | Advanced | Zaawansowany | C1 | 2-4 semestry |
9 | Proficiency | Biegły | C2 | 2-4 semestry |
Jakie są poziomy nauczania w szkole Linguaton? (młodzież)
System poziomów opracowaliśmy na podstawie wielu lat doświadczeń w uczeniu. Wzięliśmy także pod uwagę system opracowany przez Cambridge ESOL i skalę poziomów biegłości językowej według Rady Europy. W Linguatonie posługujemy się rozszerzoną wersją skali poziomów odpowiadającą rzeczywistym potrzebom słuchaczy.
Każdy rok nauki w Linguatonie (120 godzin) to jeden poziom językowy. Czas przygotowania do C1 zależy od poziomu, z jakiego startujesz, od predyspozycji językowych, motywacji i czasu, jaki możesz poświęcić na regularną naukę.
Twoje postępy zawsze oceniamy indywidualnie. W zależności od wyników, umiejętności i motywacji, osiągnięcie poziomu wskazanego w tabeli może zająć mniej lub więcej czasu.
1 | Beginner | Początkujący | A0 | 2 semestry |
2 | Elementary | Podstawowy | A1 | 2 semestry |
3 | Pre-Intermediate | Niski średniozaaw. | A2 | 2 semestry |
4 | Intermediate | Średniozaawansowany | B1 | 2 semestry |
5 | Intermediate Plus | Średniozaawansowany plus | B1+ | 2 semestry |
6 | Upper-Intermediate | Wysoki średniozaawan. | B2 | 2 semestry |
7 | Upper-Intermediate Plus | Wysoki średniozaawan. Plus | B2+ | 2 semestry |
8 | Pre-Advanced | Zaawansowany | C1 | 2-4 semestry |
9 | Advanced | Zaawansowany | C1 | 2-4 semestry |
10 | Proficiency | Biegły | C2 | 2-4 semestry |
Jakie są poziomy nauczania i odpowiadające im egzaminy wg Rady Europy?
Aby ułatwić studentom, pracownikom i pracodawcom przekazywanie informacji o wykształceniu i kwalifikacjach, Rada Europy opracowała 6-stopniową skalę poziomów biegłości językowej.
POZIOM PODSTAWOWY
Semestr | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Poziom nauczania | początkujący beginner | podstawowy elementary | niski średnio-zaawansowany pre-intermediate |
|||
Poziom według rady Europy | A1 | A2 | ||||
Egzaminy Cambridge ESOL | KET | |||||
IELTS | 1 | 2 | ||||
TOEFL iBT | 10 | |||||
TOEIC | 375 | 475 | ||||
TOEIC Bridge | 92+ | 134+ |
A1
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć i stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi dotyczące konkretnych sytuacji życia codziennego
- formułować i odpowiadać na pytania dotyczące życia codziennego
- przedstawiać siebie i innych
- prowadzić prostą rozmowę
A2
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć wypowiedzi i często używane wyrażenia w zakresie tematów związanych z życiem
- porozumiewać się w rutynowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych
- opisywać w prosty sposób swoje pochodzenie i otoczenie, w którym żyjesz
- poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami i sytuacjami życia codziennego
POZIOM SAMODZIELNOŚCI
Semestr | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Poziom nauczania | średnio-zaawansowany intermediate |
wyższy średnio-zaawansowany upper intermediate |
wyższy średnio-zaawansowany plus upper-intermediate plus |
|||
Poziom według rady Europy | B1 | B2 | ||||
Egzaminy Cambridge ESOL | PET BET Preliminary |
FCE BEC Vantage |
||||
IELTS | 3 | 4 | 5 | |||
TOEFL iBT | 20 | 30 | 45 | |||
TOEIC | 550 | 750 | ||||
TOEIC Bridge | 170+ |
B1
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach
- radzić sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą zdarzyć się w podróży
- tworzyć proste, spójne wypowiedzi ustne lub pisemne na tematy, które są Ci znane
- opisywać doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia, krótko uzasadniając
- wyjaśniać swoje opinie i plany
B2
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne
- porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka
- formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne
- wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji
POZIOM BIEGŁOŚCI
Semestr | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Poziom nauczania | zaawansowany pre-advanced |
zaawansowany advanced |
poziom biegłości proficiency |
|||||
Poziom według rady Europy | C1 | C2 | ||||||
Egzaminy Cambridge ESOL | CAE BEC Higher |
CPE | ||||||
IELTS | 6 | 7 | 8 | 9 | ||||
TOEFL iBT | 60 | 80 | 110 | 115 | 120 | |||
TOEIC | 880 | 880 | ||||||
TOEIC Bridge |
C1
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć szeroki zakres trudnych, dłuższych tekstów, dostrzegając także znaczenia ukryte, wyrażone pośrednio
- wypowiadać się płynnie, spontanicznie, bez większego trudu odnajdując właściwie sformułowania
- skutecznie i swobodnie posługiwać się językiem w kontaktach towarzyskich i społecznych, edukacyjnych bądź zawodowych
- formułować jasne, dobrze zbudowane, szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne
C2
Na tym poziomie potrafisz:
- zrozumieć praktycznie wszystko, co usłyszysz lub przeczytasz
- streszczać informacje pochodzące z różnych źródeł, pisanych lub mówionych, w spójny sposób odtwarzając zawarte w nich tezy i wyjaśnienia
- wyrażać swoje myśli płynnie, spontanicznie i precyzyjnie, subtelnie różnicując odcienie znaczeniowe nawet w bardziej złożonych wypowiedziach
Kim jest lektor?
To osoba, która otworzy Cię na angielski. Wytłumaczy Ci, jak funkcjonuje język oraz przećwiczy go z Tobą w taki sposób, że poczujesz, że go potrzebujesz i zaczniesz traktować go nie jako obcy, ale własny. Lektor też nie lubi się nudzić, dlatego w każdym z omawianych tematów znajdzie coś ciekawego, zaskakującego lub emocjonującego. Dzięki wiedzy, kreatywności i świetnemu przygotowaniu każdych zajęć zaangażuje wszystkich w dyskusje, a Ty nawet nie zauważysz kiedy minie dziewięćdziesiąt minut.
Z jakich podręczników korzystamy?
Wybieramy najlepsze podręczniki sprawdzonych wydawnictw. Jednak nawet najlepszy podręcznik nie spełni wymagań wszystkich uczestników kursu. Dlatego tworzymy mnóstwo własnych materiałów dodatkowych, ćwiczeń i testów i uzupełniamy materiał z książki odpowiednimi materiałami audio/video legalnie dostępnymi oraz artykułami z aktualnej prasy. Niektóre bardziej zaawansowane grupy nie korzystają z podręczników w ogóle. Lektor sam przygotowuje autorskie materiały.
Po zapisaniu się na kurs, nasi kursanci otrzymują 15% rabatu na podręczniki. Najlepsi uczestnicy otrzymają od nas nagrodę – komplet podręczników na kolejny rok nauki lub bonifikatę w opłacie za kurs w przypadku kursów bez podręcznika.
Dodatkowo wszyscy uczestnicy mogą korzystać z naszej biblioteki z wieloma książkami w uproszczonej wersji językowej oraz popularnymi powieściami angielskimi i amerykańskimi.
Jakie testy napiszesz?
Systematycznie i na bieżąco sprawdzamy Twoją wiedzę i umiejętności oraz skuteczność naszych metod nauczania. Jesteśmy przy tym wymagający i konsekwentni – poza krótkimi testami sprawdzającymi wiedzę na bieżąco każdy uczestnik musi zdać 2 duże testy w trakcie semestru zimowego i egzamin na koniec roku. Aby je zaliczyć, musisz uzyskać minimum 70%.
Przygotowanie dobrego testu to nie lada wyzwanie. My traktujemy je bardzo poważnie i regularnie dopracowujemy nasze sprawdziany tak, aby były przystępne, wyważone i dawały nam pogląd na faktyczny stan wiedzy i umiejętności naszych kursantów.
Testy to również ważny element procesu nauczania, ponieważ powtórzenie materiału z całego semestru pozwala lepiej utrwalić wiedzę. Staramy się, aby egzaminy nie były paraliżującym doświadczeniem, a sposobnością do popisania się umiejętnościami.
Ponadto przygotowujemy naszych kursantów do zdawania wielu egzaminów międzynarodowych. Sprawdź Egzaminy Cambridge.
Oto nasz system sprawdzania Twoich postępów:
Diagnostyczny test śródsemestralny
- Przeprowadzamy go w połowie semestru zimowego.
- Obejmuje część ustną i pisemną.
- Pokazuje, na co zwrócić uwagę i nad czym jeszcze popracować.
Test semestralny
- Przeprowadzamy go pod koniec semestru zimowego.
- Obejmuje cały materiał z semestru i sprawdza wszystkie sprawności językowe.
- Decyduje o przejściu na następny semestr.
Egzamin końcowy
- Przeprowadzamy go pod koniec semestru letniego.
- Obejmuje cały materiał z semestru i sprawdza wszystkie sprawności językowe.
- Decyduje o kontynuacji nauki na kolejnym poziomie zaawansowania.
Na koniec roku wręczamy dyplomy ukończenia kursu z oceną lub certyfikaty uczestnictwa.
Najlepsi otrzymują nagrodę – zestaw podręczników na następny rok lub rabat w opłacie za kurs, jeśli grupa nie korzysta
z podręczników.
Nagrody nie dotyczą grup dziecięcych.
Jak uczymy – KIDS
Indywidualne podejście do dziecka to najważniejsza zasada uczenia najmłodszych. Zwrócimy uwagę na szczególne predyspozycje i uzdolnienia Twojego dziecka. Dzięki temu na zajęciach będzie mogło pokazać się od najlepszej strony. Poczuje się doceniane i, co najważniejsze, zmotywowane do nauki.
Jak uczymy? Przede wszystkim skutecznie.
Indywidualne podejście
Nie używamy jednej metody dla wszystkich – zawsze dostosowujemy się do potrzeb grupy.
Jak najwięcej praktyki
Stawiamy na praktyczne użycie języka i ciągłą komunikację. Uczymy dzieci myśleć po angielsku.
Więcej niż podręcznik
Wybieramy podręczniki, które nie powielają typowych tematów omawianych w szkołach.
Nauka on-line
Nasz e-linguaton pomoże dzieciom w nauce w dowolnym czasie i miejscu.
Podejście do nauki
Nasze zajęcia są ciekawe i dynamiczne. Dzieci samodzielnie odkrywają reguły gramatyczne.
Realne postępy
Regularnie sprawdzamy postępy w nauce Twojego dziecka.
Systematyczne ćwiczenia
Na każdych zajęciach ćwiczymy wszystkie sprawności językowe.
Poza szkolnym programem
Nasze poziomy grup dziecięcych nie pokrywają się z programem w szkole. Uczymy języka globalnie.
Jak uczymy dzieci w wieku 4-6 lat
Kursy prowadzą doświadczeni pedagodzy, specjaliści w uczeniu najmłodszych. Lektor jest w stałym kontakcie z rodzicami/opiekunami. Możesz zawsze spotkać się i porozmawiać z lektorem przed lub po lekcji.
Podczas zajęć staramy się wykorzystać entuzjazm i naturalną ciekawość dzieci do poznawania nowych rzeczy. Nauka odbywa się w atmosferze zabawy, a język wprowadzany jest w piosenkach, wierszykach i rymowankach, historyjkach i teatrzykach z pacynkami, grach ruchowych oraz poprzez odgrywanie krótkich scenek.
Zajęcia są dynamiczne, rozwijają kreatywność i stymulują naturalną dla tego wieku zdolność dzieci do przyswajania języka obcego.
Lekcje prowadzone są po angielsku, dzięki czemu dzieci mają okazję osłuchania się z językiem i przyswojenia go mimo woli.
Oprócz zajęć, oferujemy również dostęp do naszej platformy e-linguaton, na której znajdziesz opis przebiegu lekcji, materiały z zajęć, zadania domowe, ćwiczenia interaktywne, nagrania audio, filmiki i mnóstwo innych ciekawych rzeczy – wszystko powiązane ze zrealizowanymi zajęciami. Dzięki e-linguaton masz stały dostęp do tego, co dzieje się na kursie i możesz być na bieżąco, nawet jeśli Twoje dziecko było nieobecne na zajęciach.
Jak uczymy dzieci w wieku 6-12 lat
- nie używamy jednej metody dla wszystkich – zawsze dostosowujemy się do wymagań, potrzeb i wieku grupy
- stawiamy na komunikację i praktyczne użycie języka
- na każdych zajęciach ćwiczymy wszystkie sprawności językowe
- prowadzimy zajęcia tak, aby dziecko mogło samodzielnie odkrywać reguły gramatyczne
- uczymy dzieci myśleć po angielsku i przełamywać bariery w mówieniu
- nasze zajęcia są ciekawe i dynamiczne
- staramy się wzbudzić w uczniach motywację do nauki poprzez pokazanie im praktycznych aspektów nauki angielskiego. Innymi słowami, dzieci już od najmłodszych lat wiedzą, że nauką języka ma cel
- stworzyliśmy e-linguaton – platformę internetową, która pomoże dzieciom w nauce i poznawaniu języka dostępną również na urządzenia mobilne przez przeglądarkę – dowiedz się więcej o platformie e-linguaton
- wykorzystujemy podręcznik tylko jako bazę do pracy w domu – na zajęciach przenosimy dziecko w świat języka i kultury anglosaskiej
- wybraliśmy podręczniki, które nie powielają typowych tematów omawianych w szkole
- regularnie sprawdzamy postępy w nauce Twojego dziecka – dowiedz się więcej o testach
- nasze poziomy grup dziecięcych nie pokrywają się z programem nauczania w szkole podstawowej. Uczymy języka globalnie
Poziomy nauczania dla dzieci 3-6 lat
1 | Kids 3-5 lat | 2 – 6 semestrów |
2 | Kids 6 lat | 2 semestry |
3 | Starter | 2 semestry |
Poziomy nauczania dla dzieci 6-9 lat
1 | Starter | 2 semestry |
2 | Beginner | 2 semestry |
3 | Beginner Plus | 2 semestry |
4 | False Beginner | 2 semestry |
Poziomy nauczania dla dzieci 9-12 lat
1 | False Beginner | 2 semestry |
2 | Elementary | 2 semestry |
3 | Pre-Intermediate | 2 semestry |
4 | Pre-Intermediate plus | 2 semestry |
5 | Intermediate | 2 semestry |
Sprawdź jak wygląda rekrutacja dla dzieci
Jak wygląda współpraca lektora z rodzicami?
Będziesz zawsze na bieżąco.
Otrzymasz mailem ocenę postępów Twojego dziecka wraz z komentarzem od lektora dwa razy w roku.
Zawsze możesz sam sprawdzić na platformie e-linguaton wyniki w nauce, szczegóły lekcji, pracę domową i wiele innych ważnych elementów pracy Twojego dziecka.
Możesz zawsze spotkać się i porozmawiać z lektorem przed lub po lekcji.
Otrzymasz od lektora notatkę, jeśli jest coś ważnego do przekazania na temat udziału Twojego dziecka w zajęciach: np. informację o niezaliczonym teście, o nieodrobionej pracy domowej, o nieprzygotowaniu do zajęć, o niewłaściwym zachowaniu, jak również budujące pochwały o wybitnych osiągnięciach lub widocznej poprawie w nauce.
Lektor skontaktuje się z Tobą telefonicznie, jeśli zaistnieje taka konieczność.
Nasza szkoła
Możemy pochwalić się imponującą historią szkoły.
Od 1992 działamy zgodnie z naszą misją i wartościami.